Register

APACHE CLIPS IS A NOT FOR PROFIT SITE DEDICATED TO OUR ARMED FORCES.

ALL PROFITS GENERATED WILL BE DONATED TO THE WOUNDED WARRIOR PROJECT OR THE SEMPER FI FUND.


WELCOME GUEST, BE SURE TO REGISTER AS A MEMBER, SO THAT YOU CAN TAKE ADVANTAGE OF ALL THE FEATURES WE HAVE TO OFFER!
BE SURE TO CHECK OUT FAQ SECTION IF YOU HAVE ANY QUESTIONS.



Recently Added
russian tomahawks destroy isis...
Views: 68
Added by: USARMY999
08-21-2017

graphic airstrike kills isis fighters in mosul they were trying to cross the mosul river...
Views: 81
Added by: USARMY999
08-21-2017

Views: 954
Added by: baharnarenj
06-29-2017

Kurds blowing up isis suicide bombers!!!...
Views: 2176
Added by: USARMY999
04-11-2017

New!!! SAA Tank Round kills a group of fsa fighters...
Views: 2217
Added by: USARMY999
04-11-2017

Russian airstrike obliterates an isis tank and pickup palmyra syria...
Views: 2310
Added by: USARMY999
03-17-2017

Supposed to be A-10's and AC-130 blowing up Daesh fuel tankers. Looks legit....
Views: 1975
Added by: Krabster
02-28-2017

Nad Ali district in Helmand province...
Views: 3999
Added by: bu187
02-02-2017

2 ak47s vs a pistol pistol wins...
Views: 2794
Added by: USARMY999
01-07-2017

3 isis fighters try to escape in a vbied and fail miserably...
Views: 3173
Added by: USARMY999
11-29-2016

2 isis commanders killed...
Views: 2830
Added by: USARMY999
11-29-2016

part2 killing isis fighters hear is the link for part 1 http://www.apacheclips.com/boards/media/6606-PART1-KILLING-ISIS-FIGHTERS-DESTROYING-THE-ISLAMIC-CALIPHATE...
Views: 3240
Added by: USARMY999
11-24-2016

new isis fighter killed in mosul by machinegun fire...
Views: 2826
Added by: USARMY999
11-24-2016

PART1 hear is the link for part 2 :) http://www.apacheclips.com/boards/media/6609-part2-killing-isis-fighters...
Views: 2484
Added by: USARMY999
11-24-2016

Views: 1683
Added by: USARMY999
11-17-2016


Page 1 of 241 1231151101 ... LastLast



Latest Comments
ChapaWolf Holy Crap, rebel ambush goes totaly wrong
Would pay money for this vid to have subtitles. Let me try hurry up shoot Ahmed shoot. Ahhh ahhhhh fuck my shitty gun is jammed ahhh bang bang You told me this was going to be an easy job robbing those little shit heads lemonade stand wtf those litt...
04:05 AM, Today ChapaWolf
ChapaWolf graphic airstrike kills isis fighters in mosul
Holy shit it was either the bullets killing him or he would have soon be dead anyways I wouldn't swim in that fucking water dat niggas insane!...
12:04 AM, Today ChapaWolf
ChapaWolf russian tomahawks destroy isis
Thats pretty fricken sweet! Nice misssisles Russia....
11:53 PM, Yesterday ChapaWolf
bgbllbffr Saudi cop kills 2 isis fighters
They should have followed up on there engagement .... they had to have thought he was dead already,,, Pretty much 2 untrained fools & 1 extra lucky cop...
06:53 AM, 08-20-2017 bgbllbffr
bgbllbffr Taliban Party Gets Crashed
nice shoot...
06:43 AM, 08-20-2017 bgbllbffr
bgbllbffr A-10 Destroys taliban machine gun team
23:......I think we dead...27: ..yep ...were d......!!. ..
06:26 AM, 08-20-2017 bgbllbffr
bgbllbffr Astonishing video shows sniper escapes ISIL bullet in Syria’s Raqqa
bout lost her head...
06:20 AM, 08-20-2017 bgbllbffr
bgbllbffr New!!! SAA Tank Round kills a group of fsa fighters
Nice shooting Hodge...
06:05 AM, 08-20-2017 bgbllbffr
gas57 Taliban Party Gets Crashed
That was on target....
05:57 PM, 08-13-2017 gas57
Ripcord Full Video Of Somali Pirates Being Executed
I'm going to moo in every current post. Moo...
01:55 PM, 08-05-2017 Ripcord
Ripcord Taliban Party Gets Crashed
I thought i was the only one still around here lol...
01:47 PM, 08-05-2017 Ripcord
Taliban Party Gets Crashed
Boom shake the room...
08:31 PM, 08-04-2017 topbuzzer

Rss Feeds Video Search

Back to Top